sometimes there is more than what you see.

Slutade 25 över 10 idag,ganska skönt vill jag lova,kunde tyvärr inte dra hem då eftersom nästa buss hem till kuksävar inte gick förän 12.20 så jag, Jossa och Emett drev omkring på stan ett tag,käka på donkan och tvingade oss genom olika butiker. Kom hem vid 1 och har inte gjort ett skit sen dess,lr jo hjälpte mami o göra mat, annars har jag bara legat i sängen o tittat på O.C.
Har verkligen inte haft någon ork för någonting idag,har bara varit grinig och sad hela dan. Tur att vi fick sluta tidigt,venne om jag hade pallat vara kvar i skolan. Imorrn har jag matte prov också,känner mig verkligen taggad på att släpa mig till skolan imorrn med den vetskapen. Nej ursch,ge mig sommarlov nu tack!




Josefine

Jag vet att vi tjaffsar rätt mkt och går varandra på nerverna rätt ofta,oftast pga av skitsaker och allmänt dåliga dagar bara.
Men trots det,så är du den jag vet att jag kan vända mig till. Vad det än gäller, så vet jag att du kommer att finnas där,oavsett om vi haft något skitbråk tidigare eller inte. Jag vet att du kommer vara där, torr eller vått, det spelar ingen roll.
Och jag vill att du ska veta att detsamma gäller dig. Dom säger att vi är som syskon, och syskon bråkar ju,men de finns alltid kvar i slutändan.
Du är en av de få personer jag litar på,
och vem vet,hade det inte varit för dig hade jag kanske inte suttit här ikvl och skrivit detta.
Tack Josefine Sandqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0