Söndag

Ja så vare söndag igen.

Helgen har varit sådäär,har inte gjor så mycket faktiskt,jobbat hela helgen typ.

I fredags var jag o F först på repetition inför modevisningen och sedan efter att ha käkat sen middag blev det att köra skoter till bodbyn,lilla Andre som inte är så liten längre fyllde 18.
Vi kom dit vid halv 11 någon gång,inte sådär awesome vare men jag fick iaf träffa J och några till saknade personer vilket var great!
Jag, F och Jennifer drog hem till fridolf där vi kollade på one three hill,somnade typ dirr menmen. Sedan på lördag vid 12 skulle jag o F börja jobba.
För dom som int vet så jobbar vi på prei och som skulle ha någon Sri Lanka fest där de skulle vara modevisning med traditionella kläder från sri lanka och jag och F var med.
Jennifer hängde med ett tag och kollade på medans vi blev klädda och sminkade osv.. Rätt drygt var det tycker jag,vi satt typ och gjorde ingenting i 4 timmar,gick, sen fick vi åka hem.
Det var även tänkt att vi skulle sitta barnvakt lördagkväll men det blev inte av så vi fick skjuts till sävar och köpte godis sedan blev det film hela kvällen typ. Jag somnade halv 3 i soffan till high school musica 3, haha.
Idag har vi gjort samma sak fast den här gången var modevisningen på gammlia. Vi kom hem vid 5 typ. Eftersom jag kört skoter till Frida på fredagen så fick jag köra hem idag också,rätt drygt men de var typ as härligt ändå,typ puder så de va nice!

Nu tror jag ja ska lägga mig ner o dö med en film o popcorn lite grann,
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0