Söndag

Söndag, igen.
Vaknade för inte alltför längesedan har sett skins,ska väl börja klä på mig nu sen blire ut på skotern men Nätt.
Igår vad jag med Fiia och Nätt,vi chillade bara och såg melodifestivalen och rocksystrar!
I fredags var jag hos Nicklas,vi skulle och bowla med Emma och Vickan så vi chillade till typ 19.30 sedan drog vi ner på stan och fick vänta där på att någon buss skulle ta oss till bowlinghallen. 
Vi satt och väntade på Donkan i typ 30 min. Träffade på några dryga fjortisäckel medans vi väntade också.
Iaf när vi kom till bowlinghallen så fick vi typ vänta en timme och 30 min lr något på att en bana skulle bli ledig, just innan vi skulle börja spela så kom även Elias och Emil dit,dom bestämde sig för att joina oss och dom hade tur nog och fick spela gratis!
Efteråt stod jag och Nicklish och väntade i typ en timme på att det sku komma någon buss men det kom aldrig någon så det blev Nicklas söta mormor som fick hämta oss. När vi kom hem så börjad evi titta på Waist deep men båda slockna typ på dirren. Åkte typ hem halv 5 igår,var helt död när jag kom hem iaf.

Nu ska jag se klart skins sen blire o dra ut.
Heeeeeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0