Om man bara inte säger någonting, så ljuger man ju inte?

FRIDOLF KOMMER IKVÄLL,ÄLSKADE FRIDOLF!
Äntligen e hon hemma och SOM jag har saknat flickan,det är sjukt hur man kan sakna någon så mycket.
 


Söndag idag,har jag någonsin sagt att jag hatar söndagar?
Jag bajsar på söndagar! Man borde nästan plocka bort dem från almanackan,som förrästen stavas fult.

Jag har mens,är grinig,sur och sad boy. Jag hatar att ha mens,jag blir typ jordens största pmskärring av det. Och överkänslig som satan,så mår typ alltid as kasst under lingonveckan, not so funnyy!
Förlåt at jag varit en bajs zombie idag,my fel..
Har så jävla mycket att klura på,jag venne vad jag ska göra lr vart ja ska ta vägen, puh! Skönt att lilla F äntligen är hemma,nu har jag någon att dela dessa funderingar med också slipper jag att mitt huvud sprängs.

Jag är less på umeå nu,se naaanting!
Frida förstå hur mycket jag taggar Malta nu, 3 veckor i värmen och bort från Ume!!

Jag är sjukt less på att ingen tar mig eller något jag säger seriöst,säger jag något så äre ingen som lyssnar,nej då är jag bara fjantig eller dum, tjaa nu är jag less iaf.
Jag behöver en paus från allting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0