Torsdag

Hejhej,
Vaknade för ett tag sedan,ska typ bara klä mig osv sedan bär det av till stan.
Är dåligt trött kan jag lova,somnade typ efter 3 igår. Jag får nog krypa ner hos Nicklas som förhoppningsvis sover när vi kommer dit.
Idag ska vi nog bara vandra runt lite på stan,ska kolla om jag hittar någon tröja till imorrn,egentligen har jag typ inte råd menmen. Sen så tror jag vi åker hem till mig. Marina och brorshan skulle typ laga middag idag,laxsoppa, blää låter tyvär inte sådär jätte gott,jag hatar typ fick och det är inte många soppor som e goda,bara potatis o purjolökssoppa typ! Haha

Volbeat - I only wanna to be with you
.

Har börjat lyssna på Volbeat as mkt typ,den här låten verkar jag ha fastnat mest för förtillfället i alla fall.
Dom e awesomee!

Nu ska jag klä mig sedan blir det Nickliish!

Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0