nish

Första inlägget på nästan en vecka. Förlåt men har inte haft ork att skriva och har väl itne haft såsdär super mkt att skriva om heller.

Life's a bitch just nu iaf, allting verkar bara gå neråt,förutom vädret som har varit underbart i veckan! Asskönt med sol,man blir så mycket piggare näre är ljust ute.
Har haft en väldigt slapp dag på skolan idag,vi har typ haft samma ämne hela dagen och jag har typ itne gjort ett skit, bara suttit och snackat hela dagen,jag och Madde låg o glassa i mjukrummet i solen ett tag sen hade vi prov,gick rätt hyffsat tror jag, nu ska jag iaf käka sedan kommer Nicklas tror jag.
Får se om jag orkar skriva sen,
Heejs



Jag saknar dig varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0