Why do we keep linger

Har nyss sett Systrar i jens 2, den var bättre än vad jag trodde den skulle vara men första är typ fortfarande bättre.

Borde gå och sova nu ska typ upp as tidigt imorrn,ska åka in till stan med bror och Marina,dom åker tidigt för att dom ska till lyksele. Åker typ vid tio någongång,dom ska släppa av mig hos Nicklas,lär ju ska bli och sova ett tag där sedan bäre av ner på stan,ska köpa dricka så ska träffa en av brorsans kompisar..Hoppas brorshan hinner köpa då slipp ja dra ner på stan.
Har glömt att berätta tror jag men på fredag så blire iaf party hos Högdahls, Först så ska typ jag bror,Marina och Nicklas och några till av brorshans kompisar käka middag osv, sen så kommer det några fler,typ bara brors kompisar men de e nice. Sen på lördag så blire ju o ta hål i naveeeln!! Taggad,ohyes!



Jag tror kanske jag är den mest negativa människan som finns,jag ser inte ljust på någonting,allt e bara dåligt. Jag ser nästan aldrig det ljusa i tillvaron,bara mörker. It'sucks.
Jag befinner mig i ett stor mörkt rum och bara famlar omkring,har ingen aning om vad som är vad eller vart jag är påväg.


Men nu ska jag sova,upp tidigt imorgon,
Heddaaa!






Varför suger det vi har,kan du svara på det?
Visst,det är så bra,men ändå så dåligt.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0