Albert Einstein

Har varit på stadn med Linn och även Amanda en stund. Det var great,jag hittade inte så mycket som sku va till hjälp på lördag men vi hittade iaf en present till Nettan, awesome. Linn ska typ vara kanin, Amanda sku typ vara shakira och jag Tina turner (?) hur nu vi ska lyckas med det.
Vi var inne på en leksaksaffär och hittade några kaniner som man kunde spela in ljud på,det var sjukt roligt. Jag tycker lite synd om barnen som kommer och ska trycka på dom där sen dock, Linn spelade inte int snälla söta saker iaf mer saker som typ "sluta tatta på mig" och "rör mig inte släpp ner mig nu" osv.. Det var iaf roligt.
Nicklas var även snäll som gick ner heela vägen till stan för att ge mig ett busskort, kass som jag är tappade jag mitt på väg till bussn i morse, Linn,Nicklas,Amända och jag drog och fikade på station det var myys,jag följde med Nicklas hem ett tag när Linn o Amända dragit. Jag var bäst och hann med bussn fast jag gick försent! Jag hatar Teg^
Vi har även varit väääldigt busiga på skolan idag också,ska dock inte säga vaad vi gjort,men roligt var det i alla fall.

 Vi hittade Teletubbies!  Och en gullig liten Leo


Bjú även på en skabbbild på mig i papis snygga peruk!

Looking like a booy,typ einstein^

Kommentarer
Postat av: Linn

haha emma du är sötaaast!!

2009-03-13 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0