Torkel är tuff

Har varit helt crazy idag känns det som,typ övertrött som satan,ändå fick jag sova 4 istl för 3 timmar inatt,totally great!

Fick nå ryck o bestämde mig för att dra till Frida efter skolan,var egentligen as trött meen vad gör man int för o få träffa lilla Fridolf. I väntan på middag satt vi o lira lite tv spel,just awesome,jag ägde ut frida,totally!!
Efter maten så såg vi Patrik 1,5,seriöst,hur skön som helst.Vi bakade också någon choklad kaka som jag tyckte blev awesome bara lite mysko men fridis tyckte den var god så de var ju great! Vi såg även Tjenare kungen,bara bra,seriöst hur skönt var inte 80-talet!? blir galen föddes nåågra år för sent..Attans!

den blev fett nice,bara lite stark^
shuu breeee!

Jag är sjukt trött nu kan jag lova,orkar dock inte sooova,sömn är överskattat^^
Till skillnad från vissa andra så är jag ledig imorrn,pretty sweet dude! fast har utvecklingssamtal så det sög,men de är ändå chill.


Kommentarer
Postat av: fridis!!!!!

du ljuger...... jag vann ju, ALLA gånger :(:(:(:

2009-03-11 @ 08:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0