Flyktsoda

Egentligen inte ens bra meeeen för tillfället äre just den låten jag lyssnar på så den får duga.


Fast laga mat är ändå bästast^^ höhö


För övrigt händer inte mhycket just nu,ligger och tänker..För mycket faktiskt,tror jag ska se lite How I met your mother, ååh jag vill att det nya skins avsnittet ska komma!
Det känns typ som att jag är den enda som tittar på skins,ingen jag känner har typ ens hört talas om det,what's up with that!? Det är kung iaf, 



------------------------------------------------------------------------------------------------------






Var inte rädd för mig, jag är så rädd för dig
jag går på glödande kol
Lyckan kommer, lyckan går, dom säger
tiden läker sår
Jag släcker lampor, jag öppnar fönster
letar efter mönster

Kommentarer
Postat av: Linn

Blååå?? (A)

Eller??

2009-03-11 @ 09:39:34
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0