Som Mona-Lisahar sitt leende så gömmer också du en hemlighet.

Sitter och lyssnar på Tina Turner och gammla Madonna låtar,dom e ju as sköna typ!
Jag vill leva på 80-talet lr tidigare,inte 2000 iaf..


Typ asshole dag idag,inte alls bra,min hjärna spelar mig ett spratt. Har ont i magen också,typ1000 olika piller går jag på just nu känns de som,vissa som ska lindra mitt magont men av alla tabletterna verkare som om de bara blir värre,krampar typ satan. Jag åt en french idag,de var gott.
På tal om mage så har min lilla navel fått sig ett smycke nu,gissa färgen? höhö. Det blev rätt så bra tycka ja väl, gjorde dock ondare än vad folk sagt,fucking liars! Gjorde ondare än i läppen fast där känndes de knappt. Tur smärtan int varar länge i alla fall.

På lördag blire kalas hos Nättish som fyller hela 17 år,hon är wb mig och tycker jag är coolast i världen så hon måste bara också fylla 17. Det blir bara några tjejer,vi ska typ spela GH köra singstar och till och med vara utklädd o grejer, as nice alltså.
Någon som kan komma med ett bra förslag om vad jag kan klä ut mig till?

Nu ska jag se how i met you mother so fuck you all suckers.








Kommentarer
Postat av: Linn

TINA TURNER! idiot <333 haha

2009-03-10 @ 12:59:40
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0