Give me some sugar baby

Sitter och ser på Life of Ryan och blir bara mer och mer irriterad,han har alltid något att gnälla om känns som,okej de har typ jag med men alltså han gnäller verkligen om SKITsaker,har är typ bortskämd som satan o har de mesta,ändå är alltid allting fel. Samma sak med alla skit ungar som e med i my super sweet sixten,dom börjar alltid tjäffsa om bilen! Blir typ aldrig nöjd fastän deras päron ordnar en fest som kostar över typ 500 000 lr mer,bara för att de fyller 16. Helt sjukt.
För övrigt är jag bara allmänt sur idag ,inte blir det bättre av att komma hem + ska typ få mens snart så det kaan nog ha sin del i saken,är typ alltid världens pms barn innan mensen. Såå alla bör hålla sig på avstånd idag.

har börjat läsa en bok som heter Äcklig nu,den verkar rätt bra iaf, tror jag ska sätta mig o läsa en stund nu faktiskt.
Och eftersom Nicklas dissa ikvl så har jag ändå inget bättre för mig.

Hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0