I want to break free.

Snart så har ännu en helg gått. Söndag imorgon,ursch vad jag hatar söndagar! Dom för ingenting bra med sig.

Igår så drog jag till Nicklish efter att vi varit på ufmässan på nolia,sov fram tills det blev dags att skynda ner på stan och träffa Linn,Johanna och Fiia för att hämta ut biljetterna. Vi såg en Shopaholics bekännelse,den var riktigt bra faktiskt,bättre än jag trodde den skulle vara iaf. Efter det bar det av hem till Perssons där hela fam Persson, -1, och alla vi andra klämt ihop oss i soffan och tittade på let's dance osv,jag och Nicklas såg även en bit av Grease men slockna nästan dir.

Ikvl så har jag varit med Sofia och Frida.N, vi drog till grillstugan och kollade läget ett tag,det söög verkligen,det var som en kväll med gammla gänget skulle ha varit för ca 2år sedan,väldigt dåligt och vissa är bara pinsamma.
Jag förstår inte att vissa int kan inse hur mycket dom skämmer ut sig själva,att dom inte växer ifrån det där beteendet och lär sig av sina misstag liksom! Jag vet att jag har gjort det i alla fall.
Efter typ en och en halvtimme,jag lovar det kändes såå mycket längre, så drog vi hem till mig och checkade på Wild child och käka popcorn och bara chillade o hade de allmänt trevligt.
Fick även bekräftat ikvl att det faktiskt är sant att det var en gubbe som hängde sig från gambron,en gubbe och hans katt för att vara exakt. Jag soma lltid trott att det var en myt.
Kalla mig konstig men jag tror faktiskt på spöken och sånt tjaffs.


Ba bra!


Nu tror jag det blir o he på någon go disney film o ba mysa.

GodNatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0