I hate sundays

Som sagt sag söndag idag och imorgon börjar skolan,kan ju inte påstå att jag längtar iaf.

Jag har typ grinat sönder ikvl,ända stunden jag inte grinat är just nu och under de 2 timmar F har varit här typ. Jag är en riktig liten lipsill jag, och det blir inte bättre av att  se dumma filmer som får en att tänka på allt som varit och hur de kunde bli, nej bajs på gråtfilmer.

Jahapp då var det bestämt,igeen..Seriöst vad är det nu typ 1000e gången nu,hoppas det blir bra denna gång iaf.
Jag önskar att man bara kunde ta en paus från allt,få komma bort några veckor och ladda upp krafterna och fundera lite sen komma tillbaka och reda ut allting.

Aja de här blir nog awesome,riktigt greaaat alltså.

Fy faan vad jag längtar till i sommar alltså,man kan typ göra vad man vill då. Den här sommaren kommer ju dock int alls bli lik förra,fast ändå blir någon sommar någonsin lik den andra? Men förra var nog ändå den bästa jag haft hittills,synd bara att inget kommer bli som det var då,men ska nog få den här sommarn att bli bra ändå. Jag har ju min lilla F.


Tror jag ska se lite på How I met your mother och käka ananas,sedan blire väl ba o försöka sova så god natt på er!



Goo Goo Dolls - Symapthy

Kommentarer
Postat av: Linn

NAVELN!? faaaaan vad nice emma :D Can't wait 2 see!!!

2009-03-08 @ 23:23:40
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0