It's aheartache

Söndag,som sagt jag hatar dem.

Idag har jag inte gjort så värst mkt har varit med Erik mest hela dagen.
Borde börja plugga på matten lite men har verkligen ingen ork,en av de sämre dagarna idag kan jag lova.
Hela mitt liv känns helt upp och ner just nu,ingenting är som det borde vara. Jag önskar att man bara kunde börja om på nytt ibland.

Morfars begravning är om ca 2 veckor,mor frågade om jag ville sjunga på minnestunden, jag vet inte hur jag ska göra,jag vill verkligen men frågan är ju om jag skulle klara av det. Ärligt talat tror jag nästan inte att jag kommer klara det men önskar verkligen att jag kommer göra det.
Är det någon som vet någon bra svensk låt man skulle kunna sjunga?
Skulle bli asglad för lite förslag!



Took me for granted
Planted thorns in this garden of mine
What are the chances?
My hope has died

Please have mercy
You've unnerved me
I don't deserve this pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0