800 grader

Utvecklingsamtal idag,det gick bra faktiskt till och med min frånvaro har sänkts med hela 2% wohow^
Efter utvecklingssamtalet så for jag och mamma runt en stund på stan för att checka lite jackor och sånt,hittade en ASSNYGG men självklart så ska den kosta satan fast den är på rea och dessutom förstor,blir så irriterad,det suger att vara kort,alla täckbyxor jag provat har varit alldeles för långa o oftat även förstora i midjan med,it sucks to be short.
Drog och käkade lunch på frasses,fick jätte fina klistemärken med i min barnbox,sedan var tvungna att åka hem igen,mor var tvungen att fara tillbaka till morfar, det är nog inte så långt kvar nu,han åker in på axlagården (?) imorgon.
Känner mig så jävla dålig,jag vill verkligen åka och hälsa på honom,vet ju inte när lr om det ens kommer att gå om några dagar, men han är så dålig och jag vet inte om jag skulle klara av att se honom sådär. Jag är rädd att jag skulle bryta ihop eller bli alldeles för skärrad,vill inte göra det framför honom,även om han är så pass borta som han. Vill inte att mitt sista minne av honom ska vara att han varit så där dålig,är det jätte hemskt av mig att tänka så?

Har iaf typ sovit hela dagen sedan jag kom hem,vaknade när vi skulle äta och helt plötsligt börjar alla bara skrika åt varandra och jag fattar ingenting,det råder totalt kaos här just nu..


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah men sjukt snyggt med blått emmsiii!! :D

Ofta ni åt julskinka på sommarn :D Tjill!





Fan vad jobbigt med all skit liksom! Men jag vet att du vet att jag alltid finns för dig, du behöv ba calla mig liksom!

2009-03-11 @ 20:39:33
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0