Wasteland

So screwed, so screwed, so screwed, so screwed.
You'r fucked up.

Frida du skulle ha tagit med mig!


Ska snart gå till mormor,pallar int va kvar här så ska sova hos henne,imorrn blir det och jobba, 1-6 typ, på kvällen blire väl bara o ta det lungt,åker till skeå på tisdag iaf. Det blir nog awesome,kanske ska dra till sthlm på torsdag och vara borta över helgen,får se hur det blir.







It's to hard to keep pretend that everything's okey,it's not and I can't do this any longer, i don't just can't, I don't want to.
Screw this, count me out.

Kommentarer
Postat av: fridissssss

du ger mig skuldkänslor juuuu:(:(:( asså fan, du skulle ha varit där.... helt ärligt

men vet u vad jag kommit på? äh vi tar de sen.. DU SKA RINGA MIG!

2009-03-07 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0