Frida Gabrielsson


Frida Gabrielsson

Jag vill att du ska veta
 att du är och förblir min allra bästa vän,du anar inte hur mycket du betyder.
Allt du har gjort för mig,det finns ord som kan beskriva hur tacksam jag är,hur glad jag är över att ha dig som vän.
Allting vi har gjort,allting vi har varit med om tillsammans.
Jag är glad att ha dig vid min sida, jag är så glad att just du är min bästa vän. Jag vet att jag alltid har dig där och att jag alltid kan lita på dig vad som än händer,du är den enda jag litar på till 100%.

Jag hoppas att du vet att du fortfarande kan komma till mig så fort det är någonting,vad som än händer så kommer jag alltid att finnas här,jag vill va en lika bra kompis till dig som du är för mig.
Järngänget du vet!

Det var längesedan vi var med varandra nu, men det är okej men jag saknar dig verkligen till tusen.
Det skulle vara kul om vi kunde ses i veckan,ta igen lite grann?
Just nu taggar jag bara Malta med dig i 3 hela veckor!


Jag Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: din fridisssss

ja emma, i veckan borde vi verkligen kunna ses! för har verkligen ingenting, det är bara att höra av dig! saknar dig till tusen nu. och vi har jätte mycket att ta igen känner jag! du vet att du är min bästa vän, och du kan alltid komma till mig om det är något. vad som än händer så är du min bästa vän. och även fast vi inte snackar så jätte mycket längre så kommer våran vänskap aldrig försvinna! jag älskar dig med gumman!

2009-06-01 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0