could this be the end

Kan den här helgen bli värre lr? Fredagen slutade bara i kaos, en jävla massa bråk och en halvbruten näsa på köpet.
Lördagen sket sig helt och totallt! Fick sitta inne hela jävla kvällen och allting blev ba bajs.

I dag är det södag och jag undrar vad mer som kommer att hända idag, för allting som kan hända kommer att hända idag känns det som så jag undrar vad mer jag har att vänta.

Morfars födelsedag idag,

Det där, som egentligen faktiskt inte gör mig så mkt, är bara väldigt förvånad. Men det bevisar bara att du inte är bättre än någon annan.

Och det andra, snälla bestäm dig, och sluta bete dig som någon med splittade personligheter,det gör mig väldigt förvirrad.

Jag hatar söndagar, så enkelt är det.



Nu är lovet över och tack gode gud för det, för mkt tid över är inte bra för hjärnan.
Imorgon påbörjas APUn, sex hela veckor. Är nervös som tusan men det kmr säkert gå bra.

Nu ska jag se FAME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0