Ge mig nåt som tar mig någonstans

Fredag imorgon och äntligen helg! Visst det är nice med prao med de är jävligt slitsamt,längtar lite tillbaka till skolan faktiskt,åtminsone till tjejorna! 4 veckor kvar.

Jag funderar på att åka bort ett tag,vart de tänker jag inte tala om,men bara försvinna ett tag.
Skulle va skönt som fan iaf, och mami och papi verkar vara med på noterna så jag ser ingen anledning till why not? Får se hur det blir,som det ser ut nu så drar jag om nåra veckor. Sjukt så skönt det skulle vara!





Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det

Mina vänner säger: "Vakna upp
Och sluta tänk på det"
Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare
Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade


Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0