I'm so excited and i just can't hide it!

Sitter hemma hos Emett och taggar jävel!
Om bara ca 1 timme och 40 min så sitter vi där i biosalongen och inväntar den efterlängtade NEW MOON!

Vi har taggat den här dagen i ett år nu! Det är obeskrivligt hur det känns, är taggad som fan och sammtidigt så in i helvetet nervös för att den inte ska leva upp till förväntningarna. Jag har försökt att inte förvänta mig någonting av den,den kmr aldrig vara lika bra som boken men jag hoppas att den är bättre och mer lik än vad första filmen var i alla fall.

Vi har sett första filmen ikvl och håller nu på och se extra materialet, neerds ino men wtf!

Nedräkningen är börjad,





TAGGAR DEN EFTERLÄNGTADE NEW MOON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0