It don't make any difference to me

Idag Har jag shoppat! lr rättare sagt,jag har tittat och Mami har betalat höhö.
Det blev ett par skor,typ stövlar utan klack,mer vinterskor. Jag hittade även min nyårsklänning! Vet,är vääldigt tidigt ute,men whatever. I love it!

Ikväll har jag varit med Nätt,vi har chillat jävlel med Betty och desperate. Ba nice.
Imorgon så blire körskolan efter praoen,inte taggad för 5öre,är alltid helt slut när man väl slutat,men det är väl bara bita ihop om man ska klara detta.

2 månader kvar,sen smäller det!




So I, I turned around,
Baby don't care no more,
I know this for sure,
I'm walking out that door.


Kommentarer
Postat av: linn

sv: haha guuud va läskigt! Satt typ å kollade i din blogg igår och tänkte "jag saknar emma!" :) vi borde göra nått åt saken tkr jag!!



Vad händer om 2 månader?? :D

2009-11-12 @ 08:54:36
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0