Långhelg!

Yesss! Fett skönt med helg nu, ledig imorgon och på måndag, fett nice!
Imorgon blire först o ta fetaste sovmorgonen sen tro jag ja ska färga om mitt hår som ser ut som bajs just nu. Sen så blire o dra till Emily, vet inte riktigt vad som händer än men de blir nog awesome! Resten av helgen är än sålänge lite luddig,ingenting direkt planerat än, blir nog o shoppa med Sofia på lördag kanske, annars så får jag se vad som händer.

Idag vandrade jag först runt på stadn med Nicklas, sen kl 6 mötte jag upp brudsn för att gå på bio, vi såg Flickan som lekte med elden, den var sjukt bra!! Helt klart värd att se, trodde den skulle va mkt sämre än första flmen men den ägde! Can't wait på 3e filmen som kmr ut i November. Vet ni vilken film som också kommer ut då? va,va,va? New Mooooooon! Längtar sönder verkligen!



Grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0