sometimes goodbye is a second chance

Ikväll har jag varit med Lurkis, hjälpte honom att plugga lite,dom ska typ ha prov på samma sak som vi hade för ett år sedan,tror inte jag var till så mkt hjälp dock. Har glömt bort nästan allt, haha. Illa.

Igår var jag med Nettisch,var jävligt trevligt då det var ett tag sedan man såg flickan, vi snacka skit, såg greys o käka gotta, as nice!


12 jävla år alltså!

Sjukt hur mycket jag längtar efter helgt nu! Men än välbehövd.
Imorgon blir det kanske fest,vet inte riktigt vart de blir än,kanske blir o parta med bror,hoppas på det. Låter lite knas kanske men saknar o hänga med han o hans kompisar som för övrigt e grymt sköna! Annars blire väl i h-sund med Emily o Sofia lr något.
Just nu är jag dock inte taggad på någonting alls, känner mig helt konstig, nästan tom typ.





My eyes are open wide,
By the way I made it through the day
I watch the world outside
By the way I'm leaving out today.


Kommentarer
Postat av: ammizzzz

Shinedown - Second Chance (L)

2009-10-16 @ 01:50:41
Postat av: Linn

sv: tack strompan :D

fin bild på dig! :D Har du färgat håret igen?

2009-10-16 @ 11:58:58
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0