Space between us

Hey you!

Galet hur trött jag är, men orkar fan inte gå och lägga mig heller. Är trött och rastlös, jag orkar inte ligga o titta på tv, finns typ nada att göra på datorn längre,pallar inte läsa.. Gaah blir galen! hahah Kass jag är.

Typ segaste dagen idag, ändå slutade jag kl 1 men de känns verkligen som om jag gått mer än 4 o en halv timme idag. Efter skolan gick jag, Em, simon o J och käkade på Mias, pommes ffs! Ja som skulle börja käka nyttigare, aja gött vare iaf!

Imorgon ska jag och Em kanske gå på stadn o leta kläder till halloween, blir av iaf,bara inte riktigt som vi tänkt oss,men de blir nog great i alla fall!

Nu ska jag se om jag får igång Jennifers Body sen blire fan o sova tro jag.

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0