Ung handelns dag

Ung handelns dag har det varit på östra idag så efter som jag går HP så har jag o brudsen "hjälpt till" idag, vi har dock bara delat ut namnskyltar i början av dagens sedan har det varit föreläsningar i aulan hela dagen. Låter as tråkigt vilket det till viss del var men vissa var änd rätt bra på att snacka osv,inte lika tråkiga som dom som brukar va på sådana där grejerna. Sen sista gästen var THomas Järvheden, stå uppkomikern, han var grymt skön faktiskt! Visste typ knappt vem han var innan men han är typ med i comedy fight club tror jag.






Kanske inte roligaste klippet men han var sjukt rolig!




Han körde även "Feeder".





Det var awesome iaf, vi fick sluta kl 2 idag så efter skolan drog jag Em & Emma ner på stan o kolla lite grejer till halloween, hittade en peruk som jag kanske ska köpa!
Imorgon har vi kursprov i svenska vilket inte lär ska gå så bra då jag inte har plugat ett skit men får väl hoppas på det bästa.
Nu ska jag se klart fråga olle dokumentären sendan blire o hoppa i kojs!

Go' Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0