A start is always a start, No matter how that start is going to start.

Jag var hos tandläkaren idag, gick väl rätt ok. Det var bara nå koll o ja fick sån där bananbajs på tänderna. I princip alla jag knr tycker det smakar skit förutom jag, är udda jag vet men jag tkr det är lite små gott, hahah, i början iaf.

Skolan har väl varit som vanligt, lika seg som alltid. Har dock varit mer hänging än vad jag brukar. Det är helt sjukt hur trött och slut jag är om dagarna, jag orkar knappt ta mig till matan när det är dags för lunch. Har ont i huvudet i princip varje dag nu också, fett drygt.

Men idag var min kära moder och köpte Mivitotal Flex åt mig, som föressten var svin dyrt. Det är typ nått kost & energi tillskott, man ska ta det 2 ggr om dagen och smakar väldigt dåligt har jag hört men jag hoppas att det blir bättre annars vet jag inte vad jag ska göra, det är fan värre än vad det var förra året.
Men jag håller tummarna för Mivi, jag litar på dig Em!


Hade min nya tröja idag + mina nya skor, love it! Jag som inte ens hade tänkt att behålla tröjan, nu älskar jag den!



Älskar färgen!


Något efterlängtade + som är assköna, man får inte ett dug ont i fossingarna av dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0