bad habit

Hola,

Igår så blev det tjejkväll hos Emma, lr i kvartan rättare sagt. Det blev ba jag, Emma, Emily och Jossa, Madds skulle bort tyvärr. De va kul men så otroligt slitet. Emily somnade kl 11, haha. Vi käkade choklad foundue, såg film och snackade en jävla massa. När Emily vaknade kring 1 igen så var det bara hon jag o Emma kvar, jossan drog vid 12. Sen satt vi och snackade till kl 6 typ. Då bestämde vi oss för att gå in till Emma för att sussa, tror ändå inte vi somnade förän vid 7 lr ngt. Sen upp halv 11 imorse, inte dåligt slitet. Blev o dra ner på stan halv 12 för då skulle Emett träffa sin moder o kusiner typ.

Jag och Emily skulle ha shoppat men vi var så satans slita så vi orkade knappt kolla i några affärer, vi satt i parken ett tag,käkade pommes på Megazone och sen köpte jag också ett par efterlängtade skor! Juste shoppade ju igår också, blev en blå stickad tröja/ tunika, venne riktigt vad jag ska kalla de. Och ett par gå strumpyxor,men ofc så lyckades ja köpa fel storlek.
Juste vi kollade även på "pridetåget" lr ah venne vad de hette men de va fränt iaf.


Ikväll så har jag bara tagit de lungt. Sofia kom hit vid 7 tiden tro ja, vi tog oss ned till kiosken kring halv nio för o inskaffa lite götta. Invigde då även mina nya fina skor! Sen blev det American history x som gick på tv ikvl, lika bra som alltid. Albin kom även och hälsade på oss. Han kom brummande på sin lilla mc frän som han e.

Imorgon så blir det troligtvis bio, det blir Fickan som lekte med elden. Har bara hört bra om den hitills iaf så jag hoppas på de bästa. Ska gå med Em, Simon o kanske Julia, blir nog awesome de där.

Låter skit fånigt men är fan stolt över mig själv, jag har varit nykter heela helgen! Det är typ min första nyktra helg på fleeera månader.

Emily o jag ha varit good girls!

"You go girlfrienda!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0