is it possible to be reborn in some way?

Jag tänkte bara skriva in en text från en annan grej jag brukar skriva.. För just vet jag inte varken ut lr in.. Bara att det måste bli ändring.



Jag har fuckat upp saker till och från i snart ett år nu...
Man brukar säga att man lär av sina misstag, jag trodde jag hade gjort det.. Men mitt sista misstag som också var det värsta jag tror jag någonsin gjort, inte bara mot andra utan även mot mig själv. Det fick mig att verkligen tänka till ordentligt. Jag vet fan inte vem jag är längre, jag vet bara att riktiga jag inte skulle göra ngt sånt. It sucks att det skulle ta mig ett helt år och något sånt här för att jag skulle inse att det jag håller på med inte håller i längden.
Jag vet att jag förut har sagt att jag ska ändra på mig och börja tänka efter, så jag vet inte riktigt varför det skulle vara någon skillnad den här gången.Jag antar att jag inte har något val om jag inte vill att mitt liv ska gå ännu mer åt helvete.
Vissa av mina vänner säger till exempel att jag bara lever livet och att vissa saker jag gjort inte alls är sån stor grej, jag brukade hålla med men, om de jag har hållit på med det senaste året är att leva livet så är någonting fel. Det är inte såhär jag vill leva mitt liv. Det här är inte den person jag vill och vet att jag kan vara.
Jag önskar ibland att jag kunde få tillbaka vissa delar av de liv jag hade för 3 år sedan, jag var förvisso bara typ 14 år då men jag tycker ändå att ja var en bättre människa då än vad jag är nu. Jag hade mina värderingar och jag höll mig till dom.

Det är mycket jag önskar att jag kunde göra ogjort, tyvärr så är inte fallet sådant. Men jag hoppas att jag en dag kan, kanske inte bli förlåten för allting men kanske att jag har blivit en sådan pass bra människa så att folk kan förstå att jag har förändrats på riktigt, att jag har otrolig ångest inför allting, och att vissa har kommit över vissa saker.

 

Det är mitt mål, Att bli ett nytt bättre jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0