I fly like paper, get high like planes

Hellu!

Mångad idag, måste medge att jag hade väldigt svårt att ta mig upp imorse, är typ fortfarande sliten sedan helgen som för övrigt blev helt okej. Blev väldigt sent i lördags dock, tror jag var hemma vid 4 halv 5 något haha. Vi hade först inte tänkt att dra dit utan stanna hos Emily men vi for ändå, från början sög det verkligen men de blev lite roligare sen.

I veckan blir mkt, jag som hade tänkt träna. På onsdag är det friluftsdag och våran klass ska gå på bio.. haha lite smått fränt ändå att vi fick gå på bio som egen aktivitet på en friluftsdag.
På torsdag så ska vi på någon teater med manligt mänskligt klassen, den verkar hyffsat bra, typ svart humor någonting, efter det ska vi och fika,får se men det blir nog great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0