Bowling for soup

Hola amigos!

Är hemma från stugan nu, bror och Walle kom upp över dagen så bestämde mig för att åka med dom hem igen. Dagen har bestått av fiske,skoter, grillning osv.
Papi och jag hjälpte även ett rådjur som inte tog sig ner från skogen. Det var tre stycken som var på väg från skogen ner till skoterspåret, två av dem tog sig ner men den tredje kämpade förgävet, sjönk bara ner hela tiden och till slut gav den upp. jag och pappa gick dit efter att den legat där ett tag. Pappa fick lov att bära ner den till spåret och vi försökte sedan hjälpa den att gå men det var helt utmattad och föll bara ihop. Försökte få igång blodcirkulationen på den och Pappa for och hämtade lite mat så vi satt och försökte mata den men den orkade inte ens tugga. Tyckte så synd om den, hoppas den klarade sig bara.

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan blire o chilla med nån bra film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

säljer brunt löshår med clips på träns, håret är äkta och går självklart att tvätta,färga,platta,locka,föna

skit fin kvalite till billigt pris är du intresserad ??

2010-04-06 @ 10:40:27
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0