Day one.

I've done it before. I'm sure I can do it one last time.

Tur att måndagar är typ den slappaste dagen på veckan. Hade aldrig pallat en vanlig dag idag.
Hade massageprov idag, vi skulle bjuda in någon vän lr så och sen ge helkropps massage. Linus var vänlig och ställde upp. Det visade sig att Jossans vän bangade i sista sek men Krister var shysst så vi fick va två som masserade Linus. Måste medge att det var rätt knepigt att vara två på en person men jag tyckte vi löste det ganska bra iaf. Ett teoriprov kvar som jag måste klara eftersom ja failade stort på det vi hade om musklerna.

Min bror åkte till GBG idag och blir nog borta hela veckan, och medans han är där så ska jag få bo i hans lägenhet! Så jag ska förhoppningsvis chilla i stan resten av veckan!


Nu ska ja se klart filmen jag startade tidigare idag,Becoming Jane. Än så länge helt okej, lite svårt att förstå allting då dom snackar gam engelska o de e utan text menmen.

Btw,min kisse e knas. Han(hon?) har av någon anledning alltid ute tungan!


Kommentarer
Postat av: Linn

becoming jane är KHUNG!:D

2010-04-27 @ 09:39:44
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0