Drops of jupiter

Train – Drops Of Jupiter

Solen har lyst hela dan idag med. och det har faktiskt varit rätt varm, iaf i solen.

Temadagen var sjukt tråkig, kl 1 skulle vi se nån film,det var tydligen lilja 4-ever så jag och B-rudarna drog ner på stan då vi redan sett den.
Jag, Emily och Emett strosade runt,med glajjorna på såklart. Efterlängtat. Måste köpa nya,har ca 7 par men alla ser ut som crap förutom mina blåa som ja köpte i Malta i sommras. Måste köpa nya pilotisar och svarta "rayban" också.
De e nice med blåa men ibland behövs mer neutrala. Om börsen hade tillåtit det hade jag nog haft ett par i varje färg tror jag. Just nu efterlängtas ett par lila och ett par gröna som mest. Är på jakt efter nå fräna skor också. Vet, ja köpte nyss nya, gröna adidas, vill ha ett par lila och turkos också. Färg är fränt, sådetså!

Det blev ingen systrar i jeans 2 igår,kom på att jag redan sett den så jag såg "Greta" istl, Hillary Duff som spelar huvudrollen. Den var helt ok iaf.


Nu ska jag kika Gossip sen blire o nöta lite teori.


Slänger även in en bild på min käre vän Emily, hon anser att det är såhär hon ser ut när hon är stolt. hah.



Kommentarer
Postat av: emily

hahah den där bilden kommer jag kika på varje gång jag är sur. jag börjar garva varje gång! ;p

2010-04-13 @ 19:32:19
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0