Feels like I'm breaking inside.

Gjorde efterrätten tills imorgon,blev daimglass. Asenkelt. Bara o vispa vaniljvisp, sen he i krossad daim, sen in i frysen i några timmar. Färdiigt! Bakade även kladdkake muffins ikvl,dom blev varken fina lr speciellt goda men man kan inte lyckas allt jämt.

Kvällen har inte varit mycket bättre än dagen. Känns som om jag ska gå under när som helst. Kroppen väger lika mycket som bly. Huvudet dunkar lika mkt som förut och jag är trött heela tiden.
Ursch är så sjukt less på allting nu. När fan ska det vända? Kan allt bara sluta förstöras hela tiden. Så fort allt börjar bli bra så rasar allting. Nä ursch fy och blä på allt just nu.

Jag vill ha sommar,
Jag vill flytta hemifrån,
Jag vill lämna Umeå,
Jag vill bli lycklig!


Emma, tack för ikvl, det gjorde mer än du tror.

Missy Higgins – Where I Stood
Shinedown – Breaking Inside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0