I should have known better

Körningen idag blev framflyttat till på onsdag då det inte var någon som kunde köra med mig. Blev lite irriterad,tyckte dom kunde ha hört av sig,kunde ha åkt hem kring 2 om jag hade vetat det. Lite surt, men what to do.

Imorrn äre temadag på skolan, typ jämdställdhet, så vi ska vara i aulan från 8.30 till 15.00. Lite slappt utan lektioner sådär. Hoppas bara man inte ska sita och lyssna i 500 timmar bara, då kmr de bli sjukt drygt.

Boondock Saints var helt okej, inte alls lika bra som första men sen är uppföljarna nästan aldrig lika bra.

Ikväll har jag typ bara suttit och löst korsord, nerdalert jag vet! haha Men började lite smått i nån tiding som morsan hade sen så blev ja fast.
Nu ska jag se se systrar i jeans 2! haha.







Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, från korsord till systrar i jeans 2. ;) De är ett stort kliv bakåt :)

Hoppas allt är bra med du? :)

2010-04-12 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0