Any man who knows a thing knows he knows not a damn,damn thing at all.

Sitter här med världens bästa Emily och bara degar. Vi har typ bara myst hela kvällen, sett millenium och nån konstig film.  Skulle dra fest först vare tänkt men så blev de icket.
Har varit nykter en hel månad nu! I'm such a good girl. haha nä men ni som känner mig vet att de är jävligt bra för att vara jag. Jag har typ druckit nästan varje helg i snart ett år. Inte bra alls, kände att det var mer än välbehövt o va nykter ett tag nu. Måste tagga ner,man missar ändå inte spec mkt, fastän det känns som det.
Det spricker dock nästa helg då J fyller 18 och helgen efter det äre valborg så lär ju inte va nykter då heller. hah.

Igår så var ja med Emily,Emma, Jennifer och Johanna. Det var tänkt att vi skulle dra ihop lite folk och fara och grilla men alla var typ borta så det blev inte av. I stället var va vi ute ett tag, hängde bakom ica,och flummade runt (like the good old days,haha) medans vi väntade på att jossa skulle sluta jobba. Drog och våldgästade Nätt och Julia när de blev för kallt o va ute. Satt och såg tv med dom ett tag och drog sedan hem till mig och spelade Med andra ord. De va mys.

Emma och Emily sov hos mig så imorse när mor o far dragit så blev de pizza till frukost sen färgade vi Emilys hår, hon blev iaf nöjd. haha.
Emsan drog och jag och Emily gick till ica för att inhanlda middag, blev mest massa gotta dock. haha. Vi köpte götta för 278kr sammanlagt. Haha,lite feta! Så ikvl har vi bara fetat oss. Ligger typ med magont nu, men de e nice hahah.

Provade Em's löshår idag, blev lite sugen på att köpa eget faktiskt. Har funderat på det ett tag nu men de e inte riktigt min grej men orkar inte vänta på att håret ska väääxa.

As skön låt! - Tegan – Walking with a Ghost

Nu ska vi nörda med korsord.

Peace!




Thank you for the support you give.
Thank you for allways beeing there.
Thank you for bringing light into my life.


Kommentarer
Postat av: emily

i love you soul sistah!

2010-04-18 @ 15:04:31
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0