You are out of my mind


Love can be incredible.
It can be a waist of time.
Love is,
Underrated,
Overrated.

-------------------------------


Om 39 dagar bäre iväg! Jag längtar som fan, vill komma bort. Komma iväg från verkligeheten ett tag.
Jag kommer dock att missa rix fm och yran o allt som är den helgen. Suger donkeydick! Hade taggat meen nu missar jag det. Men kommer hem i tid till Täftefestivalen iaf!


Jobbigaste dagen i skolan på länge idag tror jag. Mitt humör har inte direkt varit på topp. Betett mig som en bitch mot allt och alla idag skulle jag tro. Inte bra. Jag kommer inte palla hela veckaan, lär ju ska avlida innan fredagen är här! Nä ursch fy och blä!

På lördag fyller J 18 så då blire utgång. Jag gruvar mig typ inför o dricka.haha. Var så jävla längesedan nu och har varit såjävla skönt och inte behövt vakna och vara bakis.Menmen life aint fair.

Valborg börjar närma sig och det ser ut som om vi faktiskt hittar på något och göra så det är greeat. Är rätt taggad ändå, kan nog bli jävligt kul. Hoppas alla kan hänga med bara.



  






This love isn't good unless it's you and me.




Kommentarer
Postat av: Emma

oj, så snyggt Emma!

2010-04-21 @ 10:43:10
URL: http://emmakaruna.blogg.se/
Postat av: mia

sv: Tack!! :)

fint hår! vill också ha lååångt.. men de är väl dyrt?

2010-04-21 @ 21:52:04
URL: http://miaalexandras.blogg.se/
Postat av: Swahn

Snygg du vart i håret!! :D

2010-04-25 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0