Boxercise

Var på första träningspasset av boxercise idag. Det är gratis pass denna vecka på Ringside, idag, onsdag, torsdag och på lördag.
Jag har testat förut och har velat börja då, men har aldrig fått med mig någon kompis och det har aldrig kännts riktigt kul och fara själv.
Men nu har jag bestämt att jag ska börja även om jag inte skulle få med mig någon. Dock verkar de som att kanske F ska börja så det skulle va awesome. En till bra grej, det är billigare nu än det var tidigare!

Ska till tandläkaren imorgon, känner iinte taggen!
Jag hatar ju tandläkarn, jag tror jag skulle laga ngt också.
Jag blir sadgirl bara jag tänker på det!




Tandläkare makes me sad.


Kommentarer
Postat av: fridis

Det kommer gå bra hos tandläkarish! och i höst kör vi boxning tillsammas :D

2010-08-31 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0