Foto, film och text

hellu!

Hade en ny kurs idag, lr 2 om man räknar med No, där vi förövrigt måste lära oss över 50st växter. Idioti tkr jag iaf. Vi borde inte ens ha NO!
Men hursomhaver, andra nya kursen var Foto,Film & Text, den verkar hur rolig som helst.
Okej vi har bara haft en lektion ännu men den var iaf great! Jag hoppas det fortsätter så bara. Vi fick börja foto lite redan idag, efter vi hade haft lite fotohistorik.

Jag som funderat på att köpa en system kamera länge nu, jag tror jag ska åka och kika på en imorrn.
Det står mellan en Fujifilm och en Olympus. Vill ha en enklare version som inte är så stor och klumpig också. Behövs det inget avancerat. Inte för min del iaf.


Ska hoppa i duschen nu sen blire o kika på nån film.

Hujj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0