LessLessLess

Åh vad jag är less. Det finns typ ingenting att göra här och allting ska kosta så jävla mkt.
Är less på folk som alltid klagar på att dom aldrig gör någonting men när man väl försöker hitta på något så bangar dom.

Jag vill komma bort härifrån. Nu.
Jag är redo för att bara lämna allt här och ba sticka iväg någonstans och göra något. Det finns nästan ingenting som håller mig kvar här, inget att hämta längre.
Jag vill resa mycket när jag har gått ut. Men för att kunna det så måste jag hitta något jobb och jobba i några år och samla ihop tillräckligt med pengar.
Dom som känner mig vet att jag vill sticka till Kalifornien och bo där i ett år typ. Skaffa något skitjobb,träffa nya människor osv.
Men jag vill också göra något vettigt, något som betyder något. Typ jobba som volontär för något vettigt. Att kunna hjälpa till med saker för folk som har det sämre ställt eller någt.

Gaah, det är så mycket jag skulle vilja göra!
Blä..

Aja nu ska jag ut och klippa gräset sen blir det nog och dra till stan. Tjaa det är alltid något antar jag.




Redy for the world noow!



Gary Moore – Over The Hills And Far Away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0