pretty little liars

Har nyss kikat klart på sista avsnittet jag börjat se på, Pretty little liars. Har bara kommit ut 10 avsnitt än, lite små fjantigt men ändå helt ok, jag som är lite nerd fastnar lätt för serier bara de inehåller lite draama. höhöö höh.

http://ch131.com/ - bra sida där man kan kika på serier osv online iaf. Check it out!

Nicklas nördar Halo och jag funderar på om jag ska ta och sussa lr se om ja hittar ngt annatbra o kika på.
Min förkylning verkar bli lite bättre, har iaf ingen feber längre men halsen kruppar fortfarande.

I morgon blir det troligtvis grillning at my place med gamla vänner. Efteråt ville dom dra och bada i Ivars men det blir nog inget badande för min del tyvärr.

Nä nu tror jag det blir sängen.

GNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0