Sex and Violence

Min första lediga dag den här veckan och jag ligger hemma och är sjuk.

Dom ringde mig från H&M imåndags och frågade om jag ville jobba.
Jag har ju inte haft ngt jobb i sommar förutom en helg på hamnkrogen så sa naturligtvis ja, alltid gött o tjäna lite cash. Men med min tur blev jag sjuk redan första dagen och tisdag och onsdag jobbade jag i feber. Inte kul kan jag lova men jag kände att jag var tvungen. Och jag klarade mig iaf.

Blev även lite shopping, inte bra för plånboken att jobba där vill jag lova.
Det blev en grå hoddie, ett linne, en bh och ett nattlinne. Fast tvekar lite på vissa av grejerna, får se om dom behålls lr ej. Måste även köpa nya skor, har kikat på ett par ljusrosa converse wannabes på skopunkten,billigt och bra. Det är inte lönt o köpa dyra skor för mig,dom är trasiga på några månader typ.

Scissor Sisters – Sex and Violence

Låtn spelas på H&M hela tiden, it's awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0