pretty in pink?

Drog in till stan vid 12 för o träffa Nicklas. Det blev lite shopping för min del. Blev nya skor och en lång randig tunika (?) från Gina. Sedan drog vi och käkade på Mia's.
15.15 var jag tvungen o fara till sjukgymnasten, allting såg tydligen bra ut, vilket var lite konstigt då jag inte gjort dom övningar jag skulle gjort men det är väl bra ändå antar jag.

Kisse har varit hos vetrinären idag och blivit steriliserad. Tycker så synd om henne. Ser ut som hon har hur ont som helst. Ändå är hon så jävla envis o ska försöka hoppa upp på grejer och ta sig ut. Ser lite lustigt ut när hon går,det ser ut som om hon är full.

Morsfarsan drog till stugan idag så nu äre ba jag o kisse hemma. Pretty nice!
Ska kila ner på ica en snabbis och inhandla ngt gott för ikvl.

Ciao!




Nya tröjan + skor!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Emma ja drömde om dig och mig och troll :S De ägde dom va as snälla ;) hehe

2010-08-22 @ 10:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0