spaceman

Har uppdaterat ännu sämre än vanligt nu, kan bero på att jag inte varit hemma särskilt mycket.
Jag och Emma jobbade på Hamnkrogen ute på Holmön i helgen under visfestivalen. Gött o tjäna lite kosing iaf.
Men med min vanliga tur så åker en del av det innan jag ens hunnit få det.
Guess what, jag har fått min första parkerings bot. Jävligt lyckat eller hur? Jag har haft körkort i knappt en månad och har redan lyckats få böter. Lika tur som alltid!

Nicklas ligger och sussar, funderar på att väcka honom snart. Annars lär han väl sova bort resten av kvällen^
Ikvl blire nog bara o chilla med film och Beverly hills! Tvingar pöjken till att gilla det. thihi.




Patti Smith Group – Because The Night


Kommentarer
Postat av: Emma

shiet, fin du är när du sparar ut håret Emma!

2010-08-03 @ 22:29:34
URL: http://emmakaruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0