Fett

Förlåt för kass update, har faktiskt inte särskillt mkt att skriva för tillfället, har inte tid heller. Är så sjukt stressad nu så det är insaane. Sjukt mkt på g i skolan nu, prov och inlämningar hit & dit. Vill försöka göra bort lite rester innan jul också, så det är mkt nu. Kommer nog inte ha så mycket att skriva i veckan.

Har en grym sak att berätta iaf, nu är stugan i Agnäs bokad! Så jag och några brudar drar dit efter nyår, blir att åka bräda och lite sånt där kuligt. Har inte åkt på evigheter så ska bli fett roligt! Billigt blev det också så det är också rätt fett.
Jag är taggad iaf!

Nä nu ska jag plugga lite till NK provet som vi har på torsdag sen ska jag kika klart på Harry Potter. Fias fel att jag nu måste se alla filmerna. Har typ sett 2 lr 3 tidigare så måste kika alla nu.

Hare fett folks!

Märkt att jag skriver fett väldigt mkt? Skyll på rebecca&Fiona + Emily!
Äh det är fett att säga fett, tror jag ska byta från dagens bästa till dagens fetaste också.

Här har ni den,
Dagen fetaste - Florence + The Machine – Dog Days Are Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0