so close but still so far away

Tur är det att våra måndagar är jävulskt slappa, har två lektioner och på första har vi börjat kika på en film, Lorenzos olja tror jag den hette. Sen sista så har vi Uf,slappt.
Gick på stan med Fridolf och Em efter skolan, blev lite julklapps shopping och lite smycken till mig själv.
Jag och lilla Fridolf var även och tränade ikvl,känns som om det var evigheter sedan. Känner mig sjukt otränad,men skönt vare iaf. Vi ska försöka satsa hårt nu tills terminkortet går ut. Får se om vi köper nytt efter jul lr om de blir o träna på iksu.

Helgen, ja i fredags så blev det 5ive. Fråga inte ens hur det var..blev liite mkt, men jag tror jag hade kul iaf.hah^
Lite konstigt dock då jag inte ens drack mkt. Menmen..
På lördagen blev det bara hemma kväll med en massa filmer och söndagen likaså.

Nu blire plugg,calla x sen sängeeen!

GNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0