tell the devil I said hey when you get back to where you're from

God jul på er folks!
Har inte orkat skriva någonting i helgen,
Julafton var great iaf, brukar inte tycka om julen, alltid så stressigt också blir det massa tjaffs men inte i år.
I år var nog första lugna julen på riktigt länge. Jävligt skönt faktiskt.
Har typ redan spenderat upp alla pengarna jag fick i julklapp, var på stan med mami idag och köpte nya täckbyxor och jacka. Täckisarna är lila, fett coola. Jackan är jag dock lite osäker på än, får fundera ett tag.

ikvl var det tänkt att de skulle bli utgång men så blev det icket så blir nog ännu en lugn kväll, känns som om jag haft många sånna nu. Men det är väl bra antar jag, billigare så.

Dagens bästa - Bruno Mars – Grenade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0