maräääng master

Igår var jag och Emsan på makoverstudion och fotograferades. Dom har typ något som heter modell för en dag. Hela alltet är gratis förutom om man ville köpa någon bild. Vi köpte inga bilder, var så jävla dyrt så vi sket i det. Det var inget speciellt tycker jag, sög lite grann faktiskt. Fast lite kul var det ändå.
Emma hängde med mig hem efteråt, vi tog de bara lungt och såg film osv. Såg en ganska bra film faktiskt, Sydney White hette den. En såndär collage film, litelite annorlunda dock.

Idag har jag bakat, jag gjorde faktiskt maränger för första gången! Och dom blev helt okej,förutom vissa som rann ut och blev helt platta, men alla smakade bra iaf. Blev 3 olika sorter, en med choklad,en med choklad och mandel också helt vanliga. Dom blev fett goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0