zumbaa!

Ikväll har jag och Frida testat på Zumba, var tänkt att vi skulle på boxningen som vanligt men klantig som jag är så hade jag glömt mitt kort så vi bokade ett Zumba pass på Iksu istl. Det är typ som ett dans pass, har gått på tv-shop tror jag. Det var faktiskt riktigt kul, lite svårt att hänga med ibland dock, gick ganska fort vissa gånger men det var fett kul. Jobbigt också.

Imorgon har vi julavslutning på skolan sedan äre LOV! Ska bli så jävla skönt. Måste dock jobba sjukt mkt med alla mina rester. Måste verkligen få det bortgjort nu, annars lär jag ska måste fortsätta nästa år och det vill jag verkligen inte. Men får ha lov fram till julafton iaf. Ska inte ens titta i en enda skolbok fram till dess.
Kan inte fatta att det är jul om 3 dagar. dom sista veckorna har verkligen gått fort.

Nu ska jag läsa lite, håller på att läsa en bok av Joyce Carol Oates, Stor i käften heter den. Har läst halva ungefär men har faktiskt inte bestämt mig för om den är bra än.

Hedda!

Dagens feetaste - Black Sabbath – Paranoid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0