Kissäää

Hola mi frienda!

Igår fyllde morsan 50 bast, det var sjukt mycket folk här hela dagen. Jag säger bara ursh så jobbigt, inte alls kul när man typ har feber och helst bara vill dö i sängen. Var mest och hjälpte till i köket, orkade inte gå runt och hälsa på alla.

Var hemma idag också,tror inte jag går imorgon heller.Inte om jag mår så här.Bajs.
Vi har köpt en bäddsoffa idag också,lr mami gjorde det. Svart divan, as nice.
Sen så var vi även och hämtade hem lille missen. Jääääätte töt är den,hoppas den trvis bara och allt kmr gå asm. första gången jag har ett sånt här djur, har bara haft hamster och fågel tidigare. Menmen, måste säga att jag älskar min förtidiga födelsedags present. Har döpt den lilla krabaten till Bengt-Villhelm lr BV. Lr tillsvidare så heter den så iaf.

Nu ska jag se 90210 & mysa med missen!

Smell u lateer!



4 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Linn

lägg ut en bild på lillmissen!! :D

2010-01-28 @ 13:04:14
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0